Alla muutama teema miksi liittyä jäseneksi johonkin Ekl:n yhdistykseen.

-Ikäihmisten yksinäisyys kasvava ongelma.

-Sosiaalinen verkko ja aktiivinen elämä ylläpitävät toimintakykyä ja elämäniloa.

-Elämänmuutos eläköityessä – mitä työelämän jälkeen?

-Yhteiskunnallinen ulottuvuus – edunvalvonta ja vaikuttaminen kuuluvat myös eläkkeensaajille.

-Toiminnan ytimessä on rohkaista ja aktivoida ihmisiä elämään mielekästä ja täyttä elämää iästä riippumatta.

-------------------------------------------------------------------------

Piirijärjestön tarkoituksena on tukea ja ohjata liiton hallituksen määräämällä alueella toimivien liittoon kuuluvien yhdistysten toimintaa,

Pitää yhteyttä liittoon, sekä järjestää koulutus-, kulttuuri- ja virkistystoimintaa.

Pohjois-Karjalan Piiri on perustettu v. 1972 ja siihen kuuluu 16 paikallisyhdistystä Pohjois-Karjalan maakunnan alueelta.

Piirin s-mail: ekl.pohjoiskarjalanpiiri@gmail.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mikäli haluat liittyä suoraan piirijärjestöön, sekin onnistuu. Piirin uudet säännöt mahdollistavat nyt senkin. Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20€:a. Täytä olla oleva liittymislomake, niin olemme Sinuun yhdeytessä ja kerromme lisää.